søndag den 26. august 2012

Tilbage


Det der ser ud til at blive en grå og småkedelig regnvejrsdag bliver også den sidste dag i min sommerferie. I morgen vender hverdagen tilbage, med alt hvad den indebærer; et ur som ringer kl. 04.40, daglige togture mellem Aarhus og Aalborg, madpakker, læsning.. og hjerneaktivitet (!) er hvad der venter. Men det betyder også et glædeligt gensyn med de andre skønne jordemoderstuderende, som fylder hverdagen med herlige grin, knus og råhygge.. Alt hvad der skal til for at klare sig igennem et studie, der til tider kan skabe frustrationer og fortvivlelse.

Jeg glæder mig til igen at få en hverdag med indhold, og hvor jeg føler, at jeg udvikler mig. Desuden får jeg med mit studie så mange spændende oplevelser og udfordringer, så selvom turen til Aalborg kan være lang, glæder jeg mig hver dag til at komme afsted.

Det giver helt sommerfugle i maven at tænke på, at jeg om 2 1/2 år står som færdiguddannet jordemoder og selvstændigt kan tage hånd om de gravide og fødende.. Men inden da skal jeg lige have læst nogle bøger....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - Den vil blive læst og værdsat (: