søndag den 14. oktober 2012

Lidt om min søndag






En lille update herfra, efter en meget stille og rolig søndag. Regnen blev en undskyldning for at blive indendøre og putte på sofaen med te, lune boller og Matador-serien på computeren. Da det klarede op sidst på eftermiddagen vovede vi os dog ud, og fik gået en lang tur i Marselisborg skovene, der heldigvis ikke ligger så langt herfra.

Indimellem fik jeg også sat nogle nye illustrationer fra Bob Noon i rammer. Jeg synes simpelthen, at de skæve figurer er så fine, og jeg havde meget svært ved at vælge imellem motiverne, da jeg stod nede i butikken forleden. Jeg endte dog med at tage de skønne, skæggede mænd med hjem (til en start...) Og så fandt jeg en sjov DIY på Pinterest: Klip-og lim-selv-ugler i utallige farver. De var rimelig nemme at gå til, synes jeg. Jeg har allerede haft gang i nogle stykker, og synes de er virkelig fine til at stille rundt omkring (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - Den vil blive læst og værdsat (: