fredag den 11. januar 2013

Uventet fridag







Var netop nået med toget til Hobro Station meget tidligt i morges, da en sms tikkede ind om, at dagens undervisning var aflyst. Vi kom hurtigt ud og fandt straks et lyntog tilbage til Aarhus. Da vi ankom, var solen kun næsten stået op, og det var egentlig ret hyggeligt at cykle gennem byen i morgentrafik og klar frost. På vejen købte jeg ind til lidt god morgenmad, og da jeg kom hjem, fik jeg hurtigt fundet dyne og varm te frem.

Og siden har dagen egentlig bare stået på ren afslapning: Sofahygge, blogkiggeri og udsigten til fine snefnug, der langsomt dalede ned udenfor - kun afbrudt af en omgang fastelavnsboller, der lige skulle slås sammen og i ovnen. De vakte glæde hos kæresten, da han kom hjem (:

Nu er jeg klar til en weekend uden alt for mange planer. Det er tiltrængt efter nogle lange dage på studiet, alt for lidt søvn og en eksamen, der nærmer sig med hastige skridt..

Rigtig god weekend!

7 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig dag - ikke den del med meget tidlig op og aflysning af undervisning, men det med at hygge hjemme med blog og ikke mindst fastelavnsboller :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig.. Der findes ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget (;

      Slet
  2. SKØNT med en uventent fridag :D Kender det kun alt for godt - desværre skal vi ofte have erstatningstimer, når det sker, så det er lidt øv alligevel ;)

    Håber du havde en god dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var virkelig skønt.. Vi skal også normalt have dem erstattet, men eftersom vi har eksamen i næste uge, kan vi ikke nå at få lagt timerne ind på et andet tidspunkt. Det gør mig nu ikke spor (;

      Slet
  3. Årh, hjemmelavede fastelavnsboller! Hvem der bare havde sådan en lige nu <3

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også noget af det bedste, jeg ved. På billedet mangler lige glasuren, men MUMS! de var gode.. (: Opskriften er fra Arlas hjemmeside, og er virkelig nem at gå til, hvis du skulle få lyst til selv at give dig i kast med dem (:

      Slet
  4. Åhr, ikke at jeg misunder Jer studerende, men én uventet fridag må være NICE :)
    Dejlig varm blog du har dig Trine.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - Den vil blive læst og værdsat (: